“Mag ik even vragen...?”
Bij GTEX hebben we een gespecialiseerde kennis van compressoren en systemen in de industriële koudetechniek. En dat weten onze klanten gelukkig ook! Iedere dag krijgen we dan ook telefoontjes met de vraag ‘Mag ik even vragen…?’ Daarom hebben wij onze telefonische helpdesk, zodat we u ook bij ‘ad hoc-vragen’ van dienst kunnen zijn met onze technische kennis en ondersteuning. De helpdesk is bereikbaar via ons reguliere telefoonnummer +31 487 510 756.
Naar aanleiding van uw telefoontje, registreren wij uw vraag en gaan we ermee aan de slag. Misschien kunnen we u direct aan de telefoon verder helpen, misschien moeten we eerst wat denk- en/of rekenwerk verrichten. Maar altijd streven we ernaar u zo snel mogelijk antwoord te geven.
Tarieven telefonische helpdesk
De kosten voor het inschakelen van onze telefonische helpdesk bedragen € 26,50 per kwartier. Dat geldt zowel voor korte ‘ad hoc-vragen’ als grotere vraagstukken. Ook voor vragen die wij tijdens het telefoongesprek al af kunnen handelen, wordt bovenstaand tarief berekend. Nadat wij uw vraag naar tevredenheid voor u hebben beantwoord, ontvangt u van ons een overzichtelijke factuur van onze werkzaamheden.
Direct gebruik maken van onze technische kennis en/of ondersteuning? Bel ons via +31 487 510 756 of via onze website https://www.gtex.nl/service-aanvraag.